Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Ofertă programe artistice. Nimic fără Dumnezeu!

Doamne ajuta!

Bine aţi venit!

Ma numesc Florin Nan, anul acesta am sarbatorit deja cea de a 48-a aniversare:), locuiesc în Ploiesti , Prahova şi sunt actor liber profesionist. Vreau să vă spun că având ajutorul Domnului Hristos Cel ce a spus "Fără Mine nu puteţi face nimic", am alcătuit cateva
programe artistice sub forma unor recitale de poezie, proză şi ... nu numai:)

Detalii gasiti intrand pe link-ul continut de titlul fiecarui program.

Prezentat la Ploiesti, si alte foarte scurte fragmente prezentate tot la Ploiesti:), iar Ploiesti si Dridu:)


B) Staroste (Prezentator - Entertainer) pentru Cununii, Botezuri si alte Bucurii !:)

C) "Povestea lui Gheorghe Moţ"
Dridu Snagov (VIDEO) ... mai puteţi vedea imagini din spectacolele susţinute la Braşov, Valea Plopului, Cernauţi, Cluj-Napoca, Ploieşti si Sanpetru, Ploiesti-Sf.Ilie, Ploiesti- Sf. Arhangheli, ... si fragmente la Teliu, Bucuresti 2012, Sophia, iar Bucuresti:), Aiud si deDor

D) "Călătorie de suflet"
-Pentru moment:) va pot povesti:) cum a fost prezentat la Cluj-Napoca... si fragmente la Muzeul Satului, Fierbinti 2011, Fierbinti 2012, Bucuresti 2013, si deDor


F) Programul Moş Craciun pentru sarbatorile de iarna
Mosul a trecut printre multe alte locuri si pe la Radio As Suceava, McDonald's Romania, Bucuresti, Ploiesti, Manastirea Ghighiu ...

Urmând îndemnul Părintelui Nicolae (Steinhart) de la Rohia din cartea sa cu titlul "Dăruind vei dobândi" şi având în minte explicaţia Părintelui Arsenie Papacioc cel care spune că "Nu dai ce ai , ci dai ceea ce eşti", aş vrea să vă propun aceste modeste produse artistice ale mele, iar în cazul în care consideraţi că aceste programe sunt în spiritul a ceea ce aţi dori cândva să urmăriţi din postura de spectator sau să oferiţi într-o prestaţie live oricarui gen de public iubitor de Dumnezeu, de oameni si de tot ce ne inconjoara, pot fi contactat la nr. de tel. 0721810719 şi la adresa de e-mail florinnan@yahoo.com .

Vă multumesc!

Doamne ajută!


luni, 18 mai 2015

La Castelul Tepes in Bucuresti.


 A debutat, asa cum s-a intamplat de fiacare data cand am fost solicitat sa particip la cate un astfel de eveniment, cu un telefon, sau un sms, daca nu chiar un mesaj privat in facebook :), primit de data asta de la Aureliu Surulescun - actor, model si ce-o mai fi ca e tare priceput la multe:), dar mai ales o mare inima de roman. Mai colaborasem cu el, si stiam ca va fi ceva provocator din punct de vedere artistic si mai ales folositor... De data aceasta era vorba despre Ziua Usilor Deschise la Castelul Tepes din Parcul Carol Bucuresti

organizat de Oficiul National pentru Cultul Eroilor.   

 Promovata asiduu pe internet, actiunea a reusit sa atraga pareri de toate felurile dar, asa cum mi-am permis sa las chiar acolo un cometariu, cred ca tocmai asta certifica viul evenimentului.
 Hai sa ma duc!... trecusem de zeci de ori pe langa Parcul Carol dar niciodata nu intrasem sa vad cum e, asa ca, de existenta unui Castel chiar ca nu stiam! :)... Am ajuns oarecum in zona si bajbaind putin pana sa gasesc intrarea cea mai apropiata de locul desfasurarii actiunii, Parcul m-a primit cu cel mai verde zambet al unei dimineti de Mai :)


... si pentru a-mi castiga increderea, mi-a scos in fata simbolul marterial indraznind spre inaltimi al unui trecut zbuciumat de care a avut parte acest Neam...

... bine-nteles ca nu ma asteptam sa fie eu primul ajuns, dar nici asa organizare matinala nu prevazusem :)...
... militari de toate gradele, civili, copii,si chiar printi :), toti erau aliniati intr-o solemnitate cu care eu nu m-am mai intalnit de vre-o 15 ani, timpul scurs de cand mi-am terminat armata :)... si ce mi-a mangaiat privirea, au fost tinerii din asociatia Neamunit, care strajuiau discret intrarea in Mausoleu, purtand minunate elemente de costum national...


... mi-am dat si eu jos la repezeala geaca de strada, si am scos dintr-o sacosa banala din comert,:) vesta cu motive nationale ce imi dadea oarecare legitimitate de a fi partas unor astfel de momente, ... mi-am dat de cateva ori cu pieptenul prin par sa seman totusi a om:),... si totul derulandu-se sub privirile neclintite ale celor care strajuiam peste timp acest moment...

... bine ca nu era nimeni atent la mine :)...

...Intre timp oficierea slujbei de pomenire a eroilor cazuti in Razboiul de Independenta incepuse...

... iar sufletele celor nevazuti, ca o valvataie, faceau legatura intre Pamant si Cer...

... vazand acesti tineri prezenti aici, am inteles ca filonul memoriei acestui popor inca nu s-a epuizat...

... urna cu tarana adusa de la unul din locurile de batalie, a fost purtata de ostasi...
... in interiorul spatiului ...
... ce eu n-am apucat sa-l vad nici pana acum:), pentru ca, imediat, am fost "sechestrat" de organizatori:), pentru a fi dus cu mai mult sau mai putin alai... La Castel... :)
... "Vai de mine, dar asta chiar e un castel!..." ..."Asa e!"... "Si pot sa-l vizitez?"... "Poti, dar inauntru sunt doar birouri":)... "Ok!...dar macar sunt din vremea lui Vlad Tepes?":)... dar pana sa-mi raspunda m-am trezit intrat pe poarta si ajuns chiar in curtea din spate unde am simtit ca ma puteam alege cu o serioasa durere de gat, tot zgaindu-ma la turnuri si la alte motive arhitecturale de epoca:)...

... intre timp vizitatorii isi faceau aparitia ...

... si coordonati de organizatori au ocupat toate locurile in spatiul deschis al curtii, la balcon, pe iarba sau oriunde altundeva, dar, cu exclusivitate toate in picioare :)...

... Muzica de fanfara a M.Ap.N. a mangaiat sonor tot spatiul medieval in care ne aflam...

... si Baritonul Operei Romane Iordache Basalic a incalzit inimile cu Imnul National...

... Domnul General Maior in rezerva, Constantin Ispas, veteran de razboi a fost medaliat de catre gazdele noastre...
... iar cuvintele Domniei Sale incarcate de emotie si amintiri, au indemnat asistenta la a nu uita lectiile trecutului...

... printre cei medaliati au fost mai multe persoane, dara acum in imagini il am pe Aureliu reprezentantul Asociatie Neamunit, cel prin care, asa cum am spus la inceput, am ajuns la aceasta Sarbatoare...
... si ca sa nu fac prea mult pe modestul, pentru ca oricum nu ma prinde:), am primit si eu din partea organizatorilor o frumoasa medalie, moment in care mi s-a smuls promisiunea unei reveniri:)...
 Dupa solemnitatea acestor momente, Corul de copii Anastatsis din Targoviste, condus de Pr Lucian Milesan, ne-au incantat cu sinceritatea interpretarii si cristalinitatea glasurilor nepervertite de vreme...

... cam pe la orele 12:), am pasit si eu pe verdele ierbii din curtea Castelului, ce tinea loc de scena, si timp de aproximativ jumatate de ceas, am invitat audienta la o calatorie versificata prin Istoria Poporului Roman...
...Cu scuzele de rigoare ca tratez privitorii acestei imagini doar cu umarul drept:), dar, in fata aveam spectatorii, cativa prieteni dragi si Castelul, in spate Fanfara M.Ap.N., si legat de mine aproape fiintial, microfonul stand intr-un picior :) ... (Fotografie facuta de Alex Radescu, caruia ii multumesc!)
  ... Reprezentantii Asociatie Traditia Militara au incantat audienta cu uniformele de epoca si indemanarea cu care jonglau folosind armamentul din dotare :)...

... iar la final, si-a facut aparitia in mijlocul ostenilor din echipa Lupii Albi, chiar Voievodul Vlad Tepes, interpretat de actorul Bogdan Jianu, cel care a cutremurat inimile romanilor cu vorbele tunatoare ce parca rasunau din norii apasati ai Istorie Valahiei... :)

... Pe scurt, cam acestea au fost momentele importante ale acestei ... Intalniri cu Istoria... ca altfel nu stiu cum sa numesc ceea ce s-a petrecut atat de interesant in ziua de Sambata, 16 mai 2015, la ...

... unde am fost cu totii invitati sa ne bucuram de Ziua Portilor Deschise la Castelul Tepes! :)

 Va Multumesc!

 Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu