Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Ofertă programe artistice. Nimic fără Dumnezeu!

Doamne ajuta!

Bine aţi venit!

Ma numesc Florin Nan, anul acesta am sarbatorit deja cea de a 48-a aniversare:), locuiesc în Ploiesti , Prahova şi sunt actor liber profesionist. Vreau să vă spun că având ajutorul Domnului Hristos Cel ce a spus "Fără Mine nu puteţi face nimic", am alcătuit cateva
programe artistice sub forma unor recitale de poezie, proză şi ... nu numai:)

Detalii gasiti intrand pe link-ul continut de titlul fiecarui program.

Prezentat la Ploiesti, si alte foarte scurte fragmente prezentate tot la Ploiesti:), iar Ploiesti si Dridu:)


B) Staroste (Prezentator - Entertainer) pentru Cununii, Botezuri si alte Bucurii !:)

C) "Povestea lui Gheorghe Moţ"
Dridu Snagov (VIDEO) ... mai puteţi vedea imagini din spectacolele susţinute la Braşov, Valea Plopului, Cernauţi, Cluj-Napoca, Ploieşti si Sanpetru, Ploiesti-Sf.Ilie, Ploiesti- Sf. Arhangheli, ... si fragmente la Teliu, Bucuresti 2012, Sophia, iar Bucuresti:), Aiud si deDor

D) "Călătorie de suflet"
-Pentru moment:) va pot povesti:) cum a fost prezentat la Cluj-Napoca... si fragmente la Muzeul Satului, Fierbinti 2011, Fierbinti 2012, Bucuresti 2013, si deDor


F) Programul Moş Craciun pentru sarbatorile de iarna
Mosul a trecut printre multe alte locuri si pe la Radio As Suceava, McDonald's Romania, Bucuresti, Ploiesti, Manastirea Ghighiu ...

Urmând îndemnul Părintelui Nicolae (Steinhart) de la Rohia din cartea sa cu titlul "Dăruind vei dobândi" şi având în minte explicaţia Părintelui Arsenie Papacioc cel care spune că "Nu dai ce ai , ci dai ceea ce eşti", aş vrea să vă propun aceste modeste produse artistice ale mele, iar în cazul în care consideraţi că aceste programe sunt în spiritul a ceea ce aţi dori cândva să urmăriţi din postura de spectator sau să oferiţi într-o prestaţie live oricarui gen de public iubitor de Dumnezeu, de oameni si de tot ce ne inconjoara, pot fi contactat la nr. de tel. 0721810719 şi la adresa de e-mail florinnan@yahoo.com .

Vă multumesc!

Doamne ajută!


vineri, 13 iulie 2012

Inca odata cu prima promotie a liceului din Fierbinti, Judetul Ialomita.:)

In urma cu doua saptamani, in ultima sambata a lunii iunie, am ajuns sa fiu iarasi in compania "zburdalnicilor" fosti elevi ai primei promotii a liceului de la Fierbinti Targ , judetul Ialomita:). Spun iarasi pentru ca si anul trecut potrivit traditiei atunci instaurate, in ultima sambata a lui ciresar, am condus-o pe mama, asa cum am scris in postarea Intalnirea promotiei 1966 a liceului de la Fierbinti - Ialomita. Dupa 45 de ani., sa-si intalneasca fostii colegi de scoala. De data aceasta la momentul intalnirii din curtea liceului am simtit ca deja ma considerau unul de-al casei:),... sau de-al clasei:),... fiindca am fost luat in brate de majoritatea celor veniti ca un vechi partener de nazbatii scolare. Oricum una dintre primele impresii a fost ca o intrebare nerostita a aparut instantaneu in mintile celor prezenti, care ar fi vrut sa se afle cam ce voi mai spune si anul acesta "... pentru ca anul trecut ne-ai facut sa lacrimam cu poezia aia frumoasa". Si ca sa dispara orice neliniste firesca referitoare la cum va fi primit ceea ce pregatisem pentru aceasta intalnire, insotitorul uneia dintre "eleve" care fusese si cu un an in urma dar despre care abia acum am aflat ca de fapt nu este roman ci arab, mi-a strans mana cu o caldura ce venea din sufletul unui om atins pana in strafundurile fiintei sale de lumina soarelui dogoritor al Orientului apropiat, si mi-a spus intr-o limba romana impecabila:) "Eu placut mult cum vorbit tu frumos anul trecut":))... Ce sa mai zic la asemenea remarca?!:)... poate s-a cerut doar o gradatie in sus de atentie din partea mea pentru ce voi incerca sa ofer acestor suflete generoase...
Dupa ce s-au strans sub umbra copacilor din curte cei care aveau sa vina anul aceasta la intalnire, i-am lasat sa se departeze spre sala de clasa si am incercat sa-i surprind deplasandu-se in grupuri de cate 2, ... cate 1:)... sau mai multi,... ... unii mai sprinteni, ... iar ceilalti la fel de usor:), dar doar cu o delicata sprijinire de ceea ce le-a devenit un apropiat fidel si discret ca simbol al vechii aristocratii... bastonul... Scoala acum renovata si modernizata, pastreaza parca in linistea ei de vacanta atmosfera zgomotoasa a atator generatii ce i-au alergat culoarele:),... i-au stropit peretii cu apa:)... si poate ici colo, cand si cand au mai imprastiat in mii de cioburi cate o ferestra neatenta la zborul nucilor din curte:))) ... Asa cum le-am si zis la momentul potrivit, chiar daca acum erau cu mult mai putini decat anul trecut, au fost in schimb cel putin la fel de galagiosi:) ca atunci ... si de frumosi:) ca-n vremurile cand alergau culoarele intre orele de curs:)) ... dupa ce fiecare si-a gasit locul sau in banca dupa criteriul clar de "cum s-a nimerit" :))) ... pe langa sticlele de apa atat de necesara, s-au adus si cafelele facute repede de unul din organizatori avand ca ajutor de nadejde pe domnul venit din zona dunelor fierbinti si a oazelor, ceeea ce m-a facut ca in momentul cand a trecut pe langa mine sa-l intreb soptit si repede "E facuta la nisip?":))) - culmea e ca gluma a si prins :))) Dupa ce seful actual al clasei a strigat catalogul:) - pentru ca domnii profesori lipsesc avand o motivatie speciala semnata cu aripa de inger luminat, dar sigur ca de acolo de unde sunt si-au vazut elevii si cred ca s-au si bucurat - ... si dupa ce asistenta a explicat motivul pentru care erau atatea locuri neocupate in banci... s-au linistit cu totii ca la un semn ... ...si am inteles ca era momentul sa fiu "scos la lectie" :)))... si cum m-am prezentat cu lectia nepregatita:) le-am propus sa "mergem" pentru vre-o 20 -30 de minute intr-o foarte scurta "Calatorie de suflet" cu ochii sufetului si ai mintii, prin locuri pe unde numai in varinata completa a programului meu artistic cu acelasi nume mai fac invitatii:)))
Persoanele care m-au mai urmarit in astfel de incercari ale mele au vazut ca, pe langa creatiile marilor nostri poeti folosesc si anumite fraze de legatura pentru o imagine cat mai limpede a ceea ce incerc sa expun - adica "proza" imi apartine :)))- dar in radul "elevilor" am avut surpiza foarte amuzanta sa fie cate cineva care intra in dialog cu mine provocat probabil de ceea ce eu incercam sa le prezint ca "ghid":)), starnind atat rasete cat si "sasaituri" din partea "clasei":))) Oricum cel care nici nu clipea si parca nici nu mai respira:), ca sa inteleaga pe de o parte dar si sa guste cat mai mult "plimbarea", era reprezentantul beduinilor venit insa fara caravana la Firbinti Targ pe Ialomita:))... iar la final mi-a mangaiat sufletul si auzul cu farmecul lingvistic propriu: "Eu vrut ascultat la tine spus boezii 10 ore... si nu vrut mancat... nu vrut baut aba... nu vrut dormit... doar tu spus boezii"... :)... atat am facut, am zambit si m-am inclinat in fata frumusetii sufletesti a unui inchinator al lui Alah. Am plecat de acolo ca si anul trecut, lasandu-i sa se bucure in continuare de intalnirea dansilor anuala cu tot ceea ce urma in program:), rugandu-ma la Dumnezeu ca aceste evenimente sa fie cat mai multe de aici in colo, asa cum cu o lacrima ascunsa in coltul sufletului isi doresc fiecare din cei care pe tot cuprinsul tarii , an de an participa la astfel de sarbatori! 

 Va Multumesc!

 Doamne ajuta!

 Pentru dumneavostra Florin Nan - 0721810719 - florinnan@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu