Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Mihai Eminescu: "Biserica Ortodoxă e Mama Neamului Românesc"

Ofertă programe artistice. Nimic fără Dumnezeu!

Doamne ajuta!

Bine aţi venit!

Ma numesc Florin Nan, anul acesta am sarbatorit deja cea de a 48-a aniversare:), locuiesc în Ploiesti , Prahova şi sunt actor liber profesionist. Vreau să vă spun că având ajutorul Domnului Hristos Cel ce a spus "Fără Mine nu puteţi face nimic", am alcătuit cateva
programe artistice sub forma unor recitale de poezie, proză şi ... nu numai:)

Detalii gasiti intrand pe link-ul continut de titlul fiecarui program.

Prezentat la Ploiesti, si alte foarte scurte fragmente prezentate tot la Ploiesti:), iar Ploiesti si Dridu:)


B) Staroste (Prezentator - Entertainer) pentru Cununii, Botezuri si alte Bucurii !:)

C) "Povestea lui Gheorghe Moţ"
Dridu Snagov (VIDEO) ... mai puteţi vedea imagini din spectacolele susţinute la Braşov, Valea Plopului, Cernauţi, Cluj-Napoca, Ploieşti si Sanpetru, Ploiesti-Sf.Ilie, Ploiesti- Sf. Arhangheli, ... si fragmente la Teliu, Bucuresti 2012, Sophia, iar Bucuresti:), Aiud si deDor

D) "Călătorie de suflet"
-Pentru moment:) va pot povesti:) cum a fost prezentat la Cluj-Napoca... si fragmente la Muzeul Satului, Fierbinti 2011, Fierbinti 2012, Bucuresti 2013, si deDor


F) Programul Moş Craciun pentru sarbatorile de iarna
Mosul a trecut printre multe alte locuri si pe la Radio As Suceava, McDonald's Romania, Bucuresti, Ploiesti, Manastirea Ghighiu ...

Urmând îndemnul Părintelui Nicolae (Steinhart) de la Rohia din cartea sa cu titlul "Dăruind vei dobândi" şi având în minte explicaţia Părintelui Arsenie Papacioc cel care spune că "Nu dai ce ai , ci dai ceea ce eşti", aş vrea să vă propun aceste modeste produse artistice ale mele, iar în cazul în care consideraţi că aceste programe sunt în spiritul a ceea ce aţi dori cândva să urmăriţi din postura de spectator sau să oferiţi într-o prestaţie live oricarui gen de public iubitor de Dumnezeu, de oameni si de tot ce ne inconjoara, pot fi contactat la nr. de tel. 0721810719 şi la adresa de e-mail florinnan@yahoo.com .

Vă multumesc!

Doamne ajută!


duminică, 2 mai 2010

"Visul unei nopti de vara"

Sa ma apuc acum sa scriu impresii si pareri despre Festivalul Shakespeare si despre "fenomenul teatral in general":), asa cum de altfel ma simt tentat sa alunec, ar fi prea lipsit de sare si piper din partea-mi:))... si nici macar nu e treaba mea:). Asa ca vreau doar sa-mi aduc aminte, ptr ca-mi da o stare buna, cum in urma cu cativa ani am jucat si eu in "Visul unei nopti de vara" de William Shakespeare. Imi place tare mult sa spun tot titlul:)))), si de cine e scrisa piesa , nu ca nu s-ar sti dar asa suna mai complet:))) Cand ma intreba cineva: "Da, si ce-ai jucat?" , raspund prompt: "Demetrius":)) ; "Cine-a regizat?":)), "Beatrice Rancea " - zic eu , "Unde l-ati jucat?" , "In Cismigiu si la Alba Iulia"- ma umflu eu in pene:)); "Ai mai jucat ceva in regia ei?" ,"Da, bine'neteles" - raspund repezit:) "In Nunta de Cehov - la Arcub ca si Visul... , in Notre Damme de Paris - de Victor Hugo in Ungaria la Zambeck langa Budapesta, in Marchizul de Sade la Odeon si in alte evenimente si prezentari de moda in Festivalurile de la Iasi si Bucuresti regizate (tot cu atata stil si rafinament) de ea "- spun tot dintr-o rasuflare:); "Cand?" - ma intreaba neincrezator,... " De mult":)) - si simt cum brusc devin nostalgic:) Intr'adevar acum toate imi par intamplate cam demult. Da , dar oricum a fost chiar frumos , numai cine a vazut spectacolul "Visul..." poate spune ce bucurie si incantare artistica traim cu totii acolo, mai ales eu care jucam ptr prima data in compania profesorului meu de arta actorului D-nul Adrian Titieni. Nu mai spun ca "actorii" din piesa erau un grup de chinezi , da chinezi adevarati din Europa, care faceau toti banii:). Beatrice a avut ideea asta geniala:) Ei puteau sa faca orice ca erau nemaipomeniti. Puteam noi sa facem "scara la cer", cand apareau ei luau tot caimacul:) Si era vorba de actori mari din distributie care "depuneau armele" in fata accentului si stangaciilor fermecatoare ale reprezentantilor poporului prieten Chinez:))) Abia astept sa am imagini video pe c.d. sa le pot posta aici ca asa sa povestesc eu n-are nici un haz :) Oricum tin minte ca Tisbe, care era un el:), cand ajungea la Piram se intreba?:" A adulumit?(A adormit)", " A mulit?( A murit?)" :))) Va da-ti seama ce rasete starnea:) Si asta e doar ce pot eu spune acum la 3 dimineata cand imi place sa cred ca mi-a revenit inspiratia:))) , ceea ce ma face totusi sa adaug ca mi se poate aplica si mie foarte bine o replica a Fabiolei care spune:"Duhul meu are nevoie de odihna" Pentru dumneavoastra Florin Nan - 0721810719 - florinnan@yahoo.com

4 comentarii:

  1. Visul unei nopti de vara!!! Florin, ai scris minunat despre comedia dragostei, unde imaginatia se impleteste cu realitatea, respectiv iubirea cu visul, imaginatia si creativitatea predomina...Tare mult imi doresc sa vad inca o data acasta piesa de teatru!In special cea in care ai jucat Tu! O zi frumoasa, si un somn usor .....3 am...scriai....minunat...
    Cred ca multi oameni sunt fericiti sa citeasca ce ne scrii....eu ma numar printre ei...Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu inca o data ptr frumoasele vorbe Anonima mea prietena:) Sper sa pot pune si cateva secvente filmate in timpul reprezentatiei, cu zgomotul de fond al pasarilor din Parcul Cismigiu, ptr ca s-a jucat afara in aer liber... asa ca decorul era gata de la sine:), in comparatie cu situatia din fotografia facuta in timpul spectacolului de la Alba Iulia sustinut de data asta in sala de spectacol:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Comentariu la comentariu": ce frumos suna... "-...asa ca decorul era gata de la sine:)"... Ca si la cariera cu "gandaco-greieri" de la Avignon, ca si la amfiteatrul cu sopirlitze de la Roma, ca si in parcul Damrosch cu licurici din New York... Ce amintiri frumoase si... "comune" avem!!!! :) P.S.: multumesc inca o data ca m-ai invitat la reprezentatia din Cismigiu! :) :* A fost super si atunci ai mai pus inca o caramida la prietenia asta frumoasa si durabila de aproape 20 de ani! Te "percep" deja ca pe un frate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos , Azzu, ca ai pastrat toate amintirilea astea minunate:) Si ma bucur daca atunci in Cismigiu la "Visul..." ai simtit ca e momentul potrivit sa mai adaugi asa cum foarte rafinat spui tu "o caramida la prietenia asta frumoasa...":)
    Multumesc! Si sper sa mai am si alte prilejuri, cel putin la fel de frumoase ca atunci, sa te pot invita la astfel de "vise de vara":)..."sau de orice alt anotimp":))

    RăspundețiȘtergere